si kacak si cantik

Perasaan tersekse !

ya allah ako rindu gila dekat kaw sayang :'(
ako ta sanggup na ilang kaw tapi kaw sednri y tgglkan ako ?
nape awq ?? napa awq tinggalkan saya ? tersekse aw hati ini
n diri ini sebab menahan kehilgan awq tapi awq
buwat ta kesah an ? kalau saya maty bawu awq na seda kan
betapa saya shayunkkan awq ? awq ? td awq tao ta ? saya nmpk awq
nawq uwn nmpk saya kan ? asaya lalu dpn awq ? awq wat toye jewp ?
sedg an time too saya mengiz sebb saya egt kan awq n memory lame kita ,
tapi awak buwt toye jewp . peghhh btape aty saya hancur plus ag
kerinduan , champay an saya hampeh exciden cuz tersekse bile sya nmpk
awq ,! tapi awak ta fhm kan ap saya buwt ? saya tahu awq ta akn nmpk ap
y saya lakukan tux awq , tap sy tao n saya nmpk ap y awq buwt skunk
n awq buwt ap ? tp bila ketiadaan saya dlm dri awq , awq sng jew an ?
eppy jewp an ? malhan aty saya y sakit ag terigt n rindu kan awq ,,
AWAK KEMBALI LHA PADA SAYA AWQ , SAYA SANGGUP MATI KERANE AWAK :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...